profesyonel tanıtım

Just another WordPress.com site

>HERŞEYEDEVA KATILIM LİSTESİ VE VİDEOLU ÇEKİM yenilendi

>

KATILIM MESAJ SAYIMIZ 65 LAKİN BAZI ARKADAŞLAR 2 KATILIM YAPTIĞI İÇİN 1 ÇEKİLİŞ HAKKI OLDUĞUNDAN DOLAYI GEÇERLİ MESAJ SAYIMIZ 59

1 ÇEKİŞİN SAHİBİ Gümüş içeren antibakteriyel ter önleyici sprey



2.ÇEKİLİŞİN SAHİBİ Saç Dökülmesine Karşı Yoğun Bakım Şampuanı
 
3. ÇEKİLİŞ SAHİBİ İSE NANO CREM KAZANMIŞ OLACAK HER HEDİYEDEN 1 ER ADET OLDUĞU İÇİN EN ADİLİ BU GELDİ BANA KAMPANYA RESİM SIRALAMASINA GÖRE

KATILIM LİSTESİ
1-PAŞAM 41
2-HAWWA
3-GAMZELİ81
4-ESRA ERGEN

5-MAKYAJSUBJECT

6-KAMPANYA DA NASİP İŞİ

7-KARANLIIN BÜYÜSÜ

8-AYŞEMM

9-SEMA

10-ZEYNEP 78

11-GİZEMLİ TOSBAĞA

12-RANA

13-NARİNİM

14-SELÇUK ÖZTEN

15-RESMERTUY

16-GAZBENT

17-ECE

18-EREKNUR

19-MEHPARE 01

20-ÇILGIN ELTİLER

21-CANGZ

22-NENAKURUCAY

23-DAMLA

24-SENEM

25-DERYA

26-GELİNDAMATMASALI

27-FATMA ÖZDEMİR

28-ADİGE01

29-PÖTÜŞ
30-ADSIZ(ŞENGÜL BALCİ)

31-KAMPANYAFY

32-LEVENT
33-KİRNAK58
34-SUZAN
35-GÜLİRANA
36-DİLEKDİDİ NANO CREM

37-EDA

38-KMP HİPPİE
39-BAHRİYE
40-KUMRAL28  Gümüş içeren antibakteriyel ter önleyici sprey 

41-DDUYGU22
42-NEŞEKILAVUZU Saç Dökülmesine Karşı Yoğun Bakım Şampuanı (BAŞKA BLOGTAN KAZANDIĞI İÇİN FİRMA MAİL ATTI ŞAMPUAN İÇİN YENİ ÇEKİLİŞİMİZ OLACAK)

43-NURTEN
44-ASLIHAN
45-ZEHRA
46-EKİCİ.NURAN
47-AÇELYA YILMAZ
48-HUMEYRAGUNDOGDU
49-SHEESMA
50-DENİZ YILMAZ
51-BEYAZ GÜVERCİN
52-BEGÜM KANDİR
53-DENİZ ÖZ
54-TİKİ KEZBAN
55-SERKAN
56-EMEL
57-MUHAMMED
58-SELDA 06
59-ASLININ PENCERESİ (şampuan kazanan yeni talihlimiz umarım başka blogtan kazanmamıştır)
Neşe kılavuzu başka blogtanda firmamızdan kazandığından dolayı firmadan mail gelmiştir şampuan için yeni çekiliş yapılacaktır
30 Ocak 2011 - Posted by | KAZANANLAR

20 Yorum »

  1. >teşekkürler adres bilgilerimi gönderiyorum

    Yorum tarafından KUMRAL28 | 30 Ocak 2011 | Cevapla

  2. >teşekkürler adres bilgilerimi gönderiyorum

    Yorum tarafından KUMRAL28 | 30 Ocak 2011 | Cevapla

  3. >teşekkürler adres bilgilerimi gönderiyorum

    Yorum tarafından KUMRAL28 | 30 Ocak 2011 | Cevapla

  4. >teşekkürler adres bilgilerimi gönderiyorum

    Yorum tarafından KUMRAL28 | 30 Ocak 2011 | Cevapla

  5. >kampanya için teşekkürler, diğer arkadaşlarada tebrikler, bilgilerimi gönderdim

    Yorum tarafından dilekdidi | 30 Ocak 2011 | Cevapla

  6. >kampanya için teşekkürler, diğer arkadaşlarada tebrikler, bilgilerimi gönderdim

    Yorum tarafından dilekdidi | 30 Ocak 2011 | Cevapla

  7. >kampanya için teşekkürler, diğer arkadaşlarada tebrikler, bilgilerimi gönderdim

    Yorum tarafından dilekdidi | 30 Ocak 2011 | Cevapla

  8. >kampanya için teşekkürler, diğer arkadaşlarada tebrikler, bilgilerimi gönderdim

    Yorum tarafından dilekdidi | 30 Ocak 2011 | Cevapla

  9. >tbrkler

    Yorum tarafından nihan | 30 Ocak 2011 | Cevapla

  10. >tbrkler

    Yorum tarafından nihan | 30 Ocak 2011 | Cevapla

  11. >tbrkler

    Yorum tarafından nihan | 30 Ocak 2011 | Cevapla

  12. >tbrkler

    Yorum tarafından nihan | 30 Ocak 2011 | Cevapla

  13. >blgundan şampuan kazandım fakat firma başka bir blogtan kazandığımı söyleyerek çekilişi tekrarlatmış. Burada hakkımın yendiğini düşünüyorum. Bende bu firma ile kampanya yaptım ve blogumun hakkını aldım. bunun dışında başka bir bloktan hediye kazanmadım. Kazanımlarımdan biri blogumun, emeğimin hakkı diğeride şansımdır. Firmadan Pınar hanım'a şikayetimi bildirdim. İnşallah gerekli düzenlemeleri bu yönde yaparlar. firmalar bu şekilde blog sahiplerinin şanslarını heba edeceklerse, blog sahiplerinin aynı firmanın başka bloglardaki kampanyalarına katılmaması gerekir. Yorumu size bırakıyorum..

    Yorum tarafından Neşe Kılavuz | 22 Şubat 2011 | Cevapla

  14. >blgundan şampuan kazandım fakat firma başka bir blogtan kazandığımı söyleyerek çekilişi tekrarlatmış. Burada hakkımın yendiğini düşünüyorum. Bende bu firma ile kampanya yaptım ve blogumun hakkını aldım. bunun dışında başka bir bloktan hediye kazanmadım. Kazanımlarımdan biri blogumun, emeğimin hakkı diğeride şansımdır. Firmadan Pınar hanım'a şikayetimi bildirdim. İnşallah gerekli düzenlemeleri bu yönde yaparlar. firmalar bu şekilde blog sahiplerinin şanslarını heba edeceklerse, blog sahiplerinin aynı firmanın başka bloglardaki kampanyalarına katılmaması gerekir. Yorumu size bırakıyorum..

    Yorum tarafından Neşe Kılavuz | 22 Şubat 2011 | Cevapla

  15. >blgundan şampuan kazandım fakat firma başka bir blogtan kazandığımı söyleyerek çekilişi tekrarlatmış. Burada hakkımın yendiğini düşünüyorum. Bende bu firma ile kampanya yaptım ve blogumun hakkını aldım. bunun dışında başka bir bloktan hediye kazanmadım. Kazanımlarımdan biri blogumun, emeğimin hakkı diğeride şansımdır. Firmadan Pınar hanım'a şikayetimi bildirdim. İnşallah gerekli düzenlemeleri bu yönde yaparlar. firmalar bu şekilde blog sahiplerinin şanslarını heba edeceklerse, blog sahiplerinin aynı firmanın başka bloglardaki kampanyalarına katılmaması gerekir. Yorumu size bırakıyorum..

    Yorum tarafından Neşe Kılavuz | 22 Şubat 2011 | Cevapla

  16. >blgundan şampuan kazandım fakat firma başka bir blogtan kazandığımı söyleyerek çekilişi tekrarlatmış. Burada hakkımın yendiğini düşünüyorum. Bende bu firma ile kampanya yaptım ve blogumun hakkını aldım. bunun dışında başka bir bloktan hediye kazanmadım. Kazanımlarımdan biri blogumun, emeğimin hakkı diğeride şansımdır. Firmadan Pınar hanım'a şikayetimi bildirdim. İnşallah gerekli düzenlemeleri bu yönde yaparlar. firmalar bu şekilde blog sahiplerinin şanslarını heba edeceklerse, blog sahiplerinin aynı firmanın başka bloglardaki kampanyalarına katılmaması gerekir. Yorumu size bırakıyorum..

    Yorum tarafından Neşe Kılavuz | 22 Şubat 2011 | Cevapla

  17. >Evet neşe hanımcım maalesef firma istediği için çekilişi yeniledim sizin blogta yaptığınızı bile bilmiyordum bana başka blogtan kazanmıştır dendi üzgünüm

    Yorum tarafından En İyi Marka | 22 Şubat 2011 | Cevapla

  18. >Evet neşe hanımcım maalesef firma istediği için çekilişi yeniledim sizin blogta yaptığınızı bile bilmiyordum bana başka blogtan kazanmıştır dendi üzgünüm

    Yorum tarafından En İyi Marka | 22 Şubat 2011 | Cevapla

  19. >Evet neşe hanımcım maalesef firma istediği için çekilişi yeniledim sizin blogta yaptığınızı bile bilmiyordum bana başka blogtan kazanmıştır dendi üzgünüm

    Yorum tarafından En İyi Marka | 22 Şubat 2011 | Cevapla

  20. >Evet neşe hanımcım maalesef firma istediği için çekilişi yeniledim sizin blogta yaptığınızı bile bilmiyordum bana başka blogtan kazanmıştır dendi üzgünüm

    Yorum tarafından En İyi Marka | 22 Şubat 2011 | Cevapla


Bir Cevap Yazın

