profesyonel tanıtım

Just another WordPress.com site

>Acer Laptop Gönderimi Hakkında

>Evet arkadaşlar kaç gündür moralim çok bozuktu netbulal.com ile kampanya yapmıştık hatırlarsanız .Satış olmadığı için ürünü gönderemem dedi .Bende avukatıma danışmadan size bildirmek istemedim.1 Yıldır beni tanıyan tanıdı sanırım birçok kampanyalarım oldu ve birçok firma ile çalıştım hiç bir sorun çıkmamıştı bundan sonra daha dikkatli olmamız gerektiğini anladım benim başıma gelen siz blogger arkadaşlarada ders olması için konu açmak zorunda kaldım.

Evet Acer Laptop gönderimi yapılmıyacak. Kazanan kişiyede bildirdim telefon ile özür diledim durumu anlattım anlayışla karşıladı .Benim suçum olmadığını söyledi ama benim içim rahat değil.Hatta ben kazanan kişiye alıp yollamak isterim dedim.Kabul etmedi kaç gündür uyuyamıyorum bile.Firma yetkilisine reklam ve tanıtım maili atmıştım satış maili değil. Zaten biz bloggerlerin işi satış değil reklam ve tanıtım.Neyse sizlerden çok çokkkk özür diliyorum. Sonuçta siz beni tanıyorsunuz firmayı değil ama bu bana ders oldu.:((((((

09 Ocak 2011 - Posted by | Acer Laptop Gönderimi Hakkında

27 Yorum »

  1. >üzülme sen ablacımbu firma çokkkkk !!! güzel reklamını yaptıbundan sonra o siteden bir şey alacağım varsa da asla almam reklamın iyisi kötüsü olur mu derler ama bu firma kendi reklamını böyle yapmayı tercih etti.

    Yorum tarafından aysel | 09 Ocak 2011 | Cevapla

  2. >üzülme sen ablacımbu firma çokkkkk !!! güzel reklamını yaptıbundan sonra o siteden bir şey alacağım varsa da asla almam reklamın iyisi kötüsü olur mu derler ama bu firma kendi reklamını böyle yapmayı tercih etti.

    Yorum tarafından aysel | 09 Ocak 2011 | Cevapla

  3. >üzülme sen ablacımbu firma çokkkkk !!! güzel reklamını yaptıbundan sonra o siteden bir şey alacağım varsa da asla almam reklamın iyisi kötüsü olur mu derler ama bu firma kendi reklamını böyle yapmayı tercih etti.

    Yorum tarafından aysel | 09 Ocak 2011 | Cevapla

  4. >Hiç üzülmeyin lütfen,bu firmanın ayıbı,hem size hem bizlere saygısızlık yapmış oldu.Böylece bizlerde o siteden kesinlikle alışveriş yapmayız,tavsiye de etmeyiz.

    Yorum tarafından Emelin Güncesi | 09 Ocak 2011 | Cevapla

  5. >Hiç üzülmeyin lütfen,bu firmanın ayıbı,hem size hem bizlere saygısızlık yapmış oldu.Böylece bizlerde o siteden kesinlikle alışveriş yapmayız,tavsiye de etmeyiz.

    Yorum tarafından Emelin Güncesi | 09 Ocak 2011 | Cevapla

  6. >Hiç üzülmeyin lütfen,bu firmanın ayıbı,hem size hem bizlere saygısızlık yapmış oldu.Böylece bizlerde o siteden kesinlikle alışveriş yapmayız,tavsiye de etmeyiz.

    Yorum tarafından Emelin Güncesi | 09 Ocak 2011 | Cevapla

  7. >sağlık olsun güzelim ,sıkma sen canını,ne ekersen onu biçersin boşverrr:)biz yanındayız üzülmeye değmezz…üstelik kazanan arkadaşta olgunlukla karşılamış ne güzel..

    Yorum tarafından zeynep78 | 09 Ocak 2011 | Cevapla

  8. >sağlık olsun güzelim ,sıkma sen canını,ne ekersen onu biçersin boşverrr:)biz yanındayız üzülmeye değmezz…üstelik kazanan arkadaşta olgunlukla karşılamış ne güzel..

    Yorum tarafından zeynep78 | 09 Ocak 2011 | Cevapla

  9. >sağlık olsun güzelim ,sıkma sen canını,ne ekersen onu biçersin boşverrr:)biz yanındayız üzülmeye değmezz…üstelik kazanan arkadaşta olgunlukla karşılamış ne güzel..

    Yorum tarafından zeynep78 | 09 Ocak 2011 | Cevapla

  10. >üzülme cnm ya böyle firmaları takmaya değmez kendi rantını düşürmüş oldu böyle biz bloggerlar ve kampanyacılar azınsanmıycak kadar fazlayız bunları iyi bilmesi lazım 3-5 kişi duymadı bu olayı internette birçok kişi duymuş oldu şimdi netbulal deyince googlede direk bu yazı çıkar alacak olan varsada almaktan vazgeçer 😉

    Yorum tarafından PınaR_-_ | 09 Ocak 2011 | Cevapla

  11. >üzülme cnm ya böyle firmaları takmaya değmez kendi rantını düşürmüş oldu böyle biz bloggerlar ve kampanyacılar azınsanmıycak kadar fazlayız bunları iyi bilmesi lazım 3-5 kişi duymadı bu olayı internette birçok kişi duymuş oldu şimdi netbulal deyince googlede direk bu yazı çıkar alacak olan varsada almaktan vazgeçer 😉

    Yorum tarafından PınaR_-_ | 09 Ocak 2011 | Cevapla

  12. >üzülme cnm ya böyle firmaları takmaya değmez kendi rantını düşürmüş oldu böyle biz bloggerlar ve kampanyacılar azınsanmıycak kadar fazlayız bunları iyi bilmesi lazım 3-5 kişi duymadı bu olayı internette birçok kişi duymuş oldu şimdi netbulal deyince googlede direk bu yazı çıkar alacak olan varsada almaktan vazgeçer 😉

    Yorum tarafından PınaR_-_ | 09 Ocak 2011 | Cevapla

  13. >Bu nasıl bir saygısızlıktır ya.Nasıl kızıyorum böyle firma bozuntularına…Reklamını yaptırmaya gelince tamam.ama hediye göndermeye gelince 50 çeşit bahane.Hakikaten bir arkadaşında dediği gibi çok güzel yaptılar reklamlarını.Ben radyo programcısıyım.Bu firmanın bende çok güzel bir reklamını yapıcam…Siz hiç üzülmeyin sizin hiçbir suçunuz yok.Sözünden dönene bi laf derler ama terbiyem müsaade etmiyor.O firma inşallah okur bunları.Çokta iyi anlarlar ne demek istediğimi.Çok sinirlendim çookkk

    Yorum tarafından Nur | 09 Ocak 2011 | Cevapla

  14. >Bu nasıl bir saygısızlıktır ya.Nasıl kızıyorum böyle firma bozuntularına…Reklamını yaptırmaya gelince tamam.ama hediye göndermeye gelince 50 çeşit bahane.Hakikaten bir arkadaşında dediği gibi çok güzel yaptılar reklamlarını.Ben radyo programcısıyım.Bu firmanın bende çok güzel bir reklamını yapıcam…Siz hiç üzülmeyin sizin hiçbir suçunuz yok.Sözünden dönene bi laf derler ama terbiyem müsaade etmiyor.O firma inşallah okur bunları.Çokta iyi anlarlar ne demek istediğimi.Çok sinirlendim çookkk

    Yorum tarafından Nur | 09 Ocak 2011 | Cevapla

  15. >Bu nasıl bir saygısızlıktır ya.Nasıl kızıyorum böyle firma bozuntularına…Reklamını yaptırmaya gelince tamam.ama hediye göndermeye gelince 50 çeşit bahane.Hakikaten bir arkadaşında dediği gibi çok güzel yaptılar reklamlarını.Ben radyo programcısıyım.Bu firmanın bende çok güzel bir reklamını yapıcam…Siz hiç üzülmeyin sizin hiçbir suçunuz yok.Sözünden dönene bi laf derler ama terbiyem müsaade etmiyor.O firma inşallah okur bunları.Çokta iyi anlarlar ne demek istediğimi.Çok sinirlendim çookkk

    Yorum tarafından Nur | 09 Ocak 2011 | Cevapla

  16. >DESTEĞİNİZ İÇİN ÇOK TEŞEKKÜRLER ARKADAŞLAR NE DESEM BOŞ AMA HAKKIM YENDİ BEN ÖNEMLİ DEĞİLİM KAZANAN KİŞİYE VE SİZLERE ÇOK MAHÇUBUM AMA HAKLIYKEN HAKSIZ OLMAMAK İÇİN KELİMELERİMİ SEÇEREK KULLANMAK ZORUNDAYIM MAALESEF:(((((

    Yorum tarafından En İyi Marka | 09 Ocak 2011 | Cevapla

  17. >DESTEĞİNİZ İÇİN ÇOK TEŞEKKÜRLER ARKADAŞLAR NE DESEM BOŞ AMA HAKKIM YENDİ BEN ÖNEMLİ DEĞİLİM KAZANAN KİŞİYE VE SİZLERE ÇOK MAHÇUBUM AMA HAKLIYKEN HAKSIZ OLMAMAK İÇİN KELİMELERİMİ SEÇEREK KULLANMAK ZORUNDAYIM MAALESEF:(((((

    Yorum tarafından En İyi Marka | 09 Ocak 2011 | Cevapla

  18. >DESTEĞİNİZ İÇİN ÇOK TEŞEKKÜRLER ARKADAŞLAR NE DESEM BOŞ AMA HAKKIM YENDİ BEN ÖNEMLİ DEĞİLİM KAZANAN KİŞİYE VE SİZLERE ÇOK MAHÇUBUM AMA HAKLIYKEN HAKSIZ OLMAMAK İÇİN KELİMELERİMİ SEÇEREK KULLANMAK ZORUNDAYIM MAALESEF:(((((

    Yorum tarafından En İyi Marka | 09 Ocak 2011 | Cevapla

  19. >CNM benim hiç üzme kendini senin bir suçun yok firmanın ayıbı ve terbiyesizliği ..hepimiz mutlaka böyle bir terbiyesiz firma ile sorun yaşıyoruz. sen bununla yaşadın ben bebekmetre ile yaşadım..bunlara prim vermemek lazım aslındafacete ve sitesindeki üyeliğimden ayrılıyorum..bence herkeste bunu yapmalı..öpüyorum tatlım…

    Yorum tarafından Çılgın Eltiler | 09 Ocak 2011 | Cevapla

  20. >CNM benim hiç üzme kendini senin bir suçun yok firmanın ayıbı ve terbiyesizliği ..hepimiz mutlaka böyle bir terbiyesiz firma ile sorun yaşıyoruz. sen bununla yaşadın ben bebekmetre ile yaşadım..bunlara prim vermemek lazım aslındafacete ve sitesindeki üyeliğimden ayrılıyorum..bence herkeste bunu yapmalı..öpüyorum tatlım…

    Yorum tarafından Çılgın Eltiler | 09 Ocak 2011 | Cevapla

  21. >CNM benim hiç üzme kendini senin bir suçun yok firmanın ayıbı ve terbiyesizliği ..hepimiz mutlaka böyle bir terbiyesiz firma ile sorun yaşıyoruz. sen bununla yaşadın ben bebekmetre ile yaşadım..bunlara prim vermemek lazım aslındafacete ve sitesindeki üyeliğimden ayrılıyorum..bence herkeste bunu yapmalı..öpüyorum tatlım…

    Yorum tarafından Çılgın Eltiler | 09 Ocak 2011 | Cevapla

  22. >hiç kendini üzmene gerek yok cnm..firmanın kendi rezilliği, ayıbı bu.senle ilgili bir durum yok ortadasonuçta burada hepimiz her gün bir çok firmayla dialoğa giriyoruz ve hangilerinin iyi olabileceğini bilemeyizkötü bir tecrübe olmuş senin içinama inan bana üzülmeye değmez..

    Yorum tarafından Esmer Güzeli | 09 Ocak 2011 | Cevapla

  23. >hiç kendini üzmene gerek yok cnm..firmanın kendi rezilliği, ayıbı bu.senle ilgili bir durum yok ortadasonuçta burada hepimiz her gün bir çok firmayla dialoğa giriyoruz ve hangilerinin iyi olabileceğini bilemeyizkötü bir tecrübe olmuş senin içinama inan bana üzülmeye değmez..

    Yorum tarafından Esmer Güzeli | 09 Ocak 2011 | Cevapla

  24. >hiç kendini üzmene gerek yok cnm..firmanın kendi rezilliği, ayıbı bu.senle ilgili bir durum yok ortadasonuçta burada hepimiz her gün bir çok firmayla dialoğa giriyoruz ve hangilerinin iyi olabileceğini bilemeyizkötü bir tecrübe olmuş senin içinama inan bana üzülmeye değmez..

    Yorum tarafından Esmer Güzeli | 09 Ocak 2011 | Cevapla

  25. >bence de hiç üzülmeyin, burda sizin ne suçunuz var, firma söz verip de sözünde durmamış, o firmanın ne kadar güvenilmez olduğunu gösterir sadece..

    Yorum tarafından Berna | 10 Ocak 2011 | Cevapla

  26. >bence de hiç üzülmeyin, burda sizin ne suçunuz var, firma söz verip de sözünde durmamış, o firmanın ne kadar güvenilmez olduğunu gösterir sadece..

    Yorum tarafından Berna | 10 Ocak 2011 | Cevapla

  27. >bence de hiç üzülmeyin, burda sizin ne suçunuz var, firma söz verip de sözünde durmamış, o firmanın ne kadar güvenilmez olduğunu gösterir sadece..

    Yorum tarafından Berna | 10 Ocak 2011 | Cevapla


Bir Yanıt Bırakın

