profesyonel tanıtım

Just another WordPress.com site

>YakaladınYakaladın.Com’dan 3 Kişiye Hediye..

>
LAPTOP SOĞUTUCU STAND (havalar ısınmaya başladı laptopınız performansta düşmesin)

Havaların ısınmaya başladığı şu günlerde sürekli kucağımızdan indirmediğimiz laptoplarımız için süper bir ürün sunuyoruz sizlere. Bu ürün sayesinde laptoplarıızın ömrünü uzaltabilir performansını arttırabilirsiniz.













Ürün Özellikleri
Fan Hızı: 1500 rpm
Hava Akımı: (fan hava akışı) 28 cfm
Gürültü Seviyesi: 25 dba
Elektrik Sarfiyatı:< 0.9 w
Akım Değeri: <180ma
Fan boyutu: 80cm x80cmx 15 mm
Ortalama ömür: 20000 saat
Voltaj: dc 5 v


Evet Bu hafta 3 kişi bu Güzel ürünün sahibi olucak..


Yapmanız gerekenler;

İzleyicimiz olmanız,

Facebook Hayran Sayfasına BURADAN Katılmanız,

Siteye BURADAN üye olmanız,

Ve bu postun altına yorum bırakmanız gerekmektedir..

SON KATILIM : 18 TEMMUZ PAZAR’DIR..

YENİ SÜRPRİZLER DİĞER HAFTALARDA AY BOYU DEVAM EDECEKTİR..

12 Temmuz 2010 - Posted by | Hediye Çekilişlerim, Sponsorlar, Yakaladinyakaladin.com

34 Yorum »

  1. >tüm istenilenler yerine getirilmiştir nursel gideroğlu

    Yorum tarafından ZEYNEBİM | 12 Temmuz 2010 | Cevapla

  2. >kazanmayı çok isterim. siteye üye oldum. facede ekledım http://nesekilavuz.blogspot.com/2010/07/3-kisiye-laptop-sogutucu.htmlNeşe Kılavuz benimde blogumda 5 süper kampanya var beklerim. oto koltuğu, ütü, çikolata, inci kolye ve laber veriyorum.

    Yorum tarafından neseege/ Neşe Kılavuz | 13 Temmuz 2010 | Cevapla

  3. >Siteye üye oldum cicikan olarakfaceden katıldım ecrinnihalati cicikan olarak bogumda yayınladımhttp://cicikanworld.blogspot.com/2010/07/sende-burada-olmak-istermisin-ve_13.htmlnihal kuru

    Yorum tarafından cicikan | 13 Temmuz 2010 | Cevapla

  4. >Merhaba yeni kampanyan hayırlı olsun hemen katılayım dedim siteye esra2409 nickimle üye oldum facede de beğendim umarım kazanırım kucağımda bu sıcakta laptopla oturmak çok sıkıcı oluyor:)))

    Yorum tarafından ESRA ERGEN | 13 Temmuz 2010 | Cevapla

  5. >Siteye üye oldum aynı kullanıcı adımlaFace'de beğendim yorumumuda yazıyorum =)merakla bekliyorum bol şans.

    Yorum tarafından HanifElif | 13 Temmuz 2010 | Cevapla

  6. >bütün şartla yerine getirilmiştir.yine çookk güzel bir kampanya olmuş.maşallah size…:)))SONGÜL DOĞAN…

    Yorum tarafından sonugurum_naz | 13 Temmuz 2010 | Cevapla

  7. >http://saricayirliler.blogspot.com/p/hediyeleri-beyendim.html bende varım

    Yorum tarafından hacerelçi | 13 Temmuz 2010 | Cevapla

  8. >sedefali ismiyle üye oldum.dilekkayraduman ismiyle faceden izlemedeyim dilerimki bana çıkar uzun zamandır almayı düşündüğüm bişiydi çünkü pc bu sıcaklarda ısınıp kapanıyor:/ s3d3f_ozsoy@hotmail.com

    Yorum tarafından modanarsist | 13 Temmuz 2010 | Cevapla

  9. >Hediye bana çıksın :)Tüm şartları yaptım.http://lezzetkesfi.blogspot.com/2010/07/eniyimarkanetten-laptop-sogutucu-stand.htmlAyşe Yersizlezzetkesfi@gmail.com

    Yorum tarafından Ayşe | 13 Temmuz 2010 | Cevapla

  10. >izleyicinim zaten, siteye isimyok000 nickiyle üyeliğim mevcut, face sayfasına da katılmıştım, blogumda duyurdumhttp://isimyok000.blogspot.com/2010/07/sende-burada-olmak-istermisin-ve.htmlbu ürüne ihtiyacım var bana çıksın:))isimyok000@mynet.com

    Yorum tarafından ~~esra~~ | 13 Temmuz 2010 | Cevapla

  11. >çok güzel bir hediye gerçekten teşekkür ederim.blogunuzun izleyicisiyim, siteye destina1186 adıyla üye oldum, facebook sayfasına da eehergün kmpnya adıyla üye oldum.zübeyde aksoydestina1186@mynet.com

    Yorum tarafından destina1186 | 13 Temmuz 2010 | Cevapla

  12. >koşulları yerine getirdim siteyede üye oldum gerçekten çok ucuz şeyler varmış… fakat facebook hesabım yok:/ umarımki bana çıkar bu güzel hediyeoslemumcu@gmail.com

    Yorum tarafından ozz | 13 Temmuz 2010 | Cevapla

  13. >üye oldum şartlar tamam. valllaha çok güzel olur bu soğutucu.bartiku

    Yorum tarafından Anonymous | 13 Temmuz 2010 | Cevapla

  14. >bende katıldım:)siteye zaten üyeyim facebooktan da ekledim.sevgiler..

    Yorum tarafından adreferda | 13 Temmuz 2010 | Cevapla

  15. >rock4ever adıyla siteye üye oldum. kampanyanız çok güzel.. umarım şanslı 3 kişiden biri ben olurum.rock4eversinem@hotmail.com

    Yorum tarafından rock4eversinem | 13 Temmuz 2010 | Cevapla

  16. >Çok güzel bir blog ve gerçekten nefis bir kampanya.Almayı da düşündüğüm bir üründü.Siteye üye oldum.Facebook linkini ekledim.Arkadaşlarımı çağırdım..irmakugur@hotmail.com/IRMAK ÇAĞLAYAN

    Yorum tarafından NUNKI | 13 Temmuz 2010 | Cevapla

  17. >Şartlar yerine getirildihttp://incitanesi-cangz.blogspot.com/2010/07/yakaladnyakaladncomdan-3-kisiye-hediye.htmlemnklc@gmail.com

    Yorum tarafından cangz | 13 Temmuz 2010 | Cevapla

  18. >dediklerini yaptim, blogumda da yayinladim: http://eniyimarka.blogspot.com/2010/07/yakaladnyakaladncomdan-3-kisiye-hediye.htmlyeldaaksu@gmail.com

    Yorum tarafından YELDA AKSU | 13 Temmuz 2010 | Cevapla

  19. >zaten izleyicinim canım hergünkampanya ewrem kullanıcı adıyla facedeki sayfayı beğendim ve siteye üye oldumMerve POLATplt_merwe@hotmail.com

    Yorum tarafından Oriflame | 13 Temmuz 2010 | Cevapla

  20. >meraba istenilen şartları yerine getirdim siteye svtpsyd olarak üye oldum facede de duyurdum http://www.facebook.com/profile.php?id=765619473S.Şeyda Keltepesevtapseyda@gmail.com

    Yorum tarafından şeyda keltepe | 13 Temmuz 2010 | Cevapla

  21. >slm.siteye kadriyeyorulmaz adıyla giirş yaptım.kullanıcıadım kadriye.blogumda duyurdumhttp://hediyelerblogu.blogspot.com/2010/07/tam-benlik-bir-hediye.htmlfacebookta uğur bayrak adıyla beğendimve paylaştım.önerdim

    Yorum tarafından uğurböceği | 13 Temmuz 2010 | Cevapla

  22. >umarım sansım açık olur cok gerekli bir ürün bende istiyoooooooooorum :))tüm şartlar yerine getirildi siteye basak köse adıbasak-kose@windowslive.com adresi vedogam kullanıcı aduyla üye olunduherkese bol şansbasak kösebasak-kose@windowslive.com

    Yorum tarafından dogam | 13 Temmuz 2010 | Cevapla

  23. >Merhabalar izleyicinizim.Siteye ereknur kullanıcı adıyla üyeyim.Facebookta Aysnr Kampanya adıyla katıldım.Facebookta Aysnr Kampanya adıyla paylaştım.http://www.facebook.com/friends/#!/profile.php?id=100001005316287 ayşenur erek ereknur@mynet.com

    Yorum tarafından ereknur | 14 Temmuz 2010 | Cevapla

  24. >tüm şartları yerinme getirdim laptopum için güzel bir olucak inş kazanırımpınar çolak

    Yorum tarafından pınar | 14 Temmuz 2010 | Cevapla

  25. >aliartiran_6@hotmail.comumarım bana çıkar.. süper kampanya twitten izlemedeyim

    Yorum tarafından Anonymous | 14 Temmuz 2010 | Cevapla

  26. >mrb cnm,hepsini yerine getirdimhttp://www.facebook.com/profile.php?id=528858840#!/profile.php?id=528858840bolşans herkeseparmakkurabiye@gmail.comNihan Keçeci Tali

    Yorum tarafından NİHAN | 14 Temmuz 2010 | Cevapla

  27. >evet tüm işlemleer tamam, sonuçları bekliyorummm. Bana çıksın, bana çıksın… :))

    Yorum tarafından Swotpisces | 14 Temmuz 2010 | Cevapla

  28. >sitede kullanıcı adım kadriy80 miş.düzelteyim dedim

    Yorum tarafından uğurböceği | 14 Temmuz 2010 | Cevapla

  29. >şartlar tamamdır siteye masumkedi olarak üye oldum facetede hayran oldum zaten izleyicinim umarım kazanırım 🙂

    Yorum tarafından masumkedi | 14 Temmuz 2010 | Cevapla

  30. >merhaba siteye agonya82 kullanıcı adıyla üye oldum . facebook grubuna katıldım.bloğumda yayınladım.kazanmak ümidiyle…Emine yavaşhttp://agonya82.blogspot.com/2010/07/yakaladn-yakaladncomdan-3-kisiye.htmlemineyvs@gmail.cm

    Yorum tarafından agonya82 | 15 Temmuz 2010 | Cevapla

  31. >Fulya35 olarak üyeyimbloğumda duyurdumhttp://kampanyasever.blogspot.com/2010/07/eniyimarka-hediyesi_16.htmlfacebook kullanmıyorumBENDE BLOĞUMDA 2 KİŞİYE DEKORATİF SAAT HEDİYE EDİYORUM YARIN SON GÜN herkesi beklerimhttp://fulyabozkurt.blogspot.com/2010/06/fulya-bozkurt-2-kisiye-saat-hediye.html

    Yorum tarafından Kampanyasever | 16 Temmuz 2010 | Cevapla

  32. >üye oldum facede duyurdum ve katıldım inş kazanabilirim

    Yorum tarafından emertal | 17 Temmuz 2010 | Cevapla

  33. >merhaba siteye üye oldum AYBUKE067 kullanıcı adıyla gruba katıldım izleyicinim zaten face de duyurdum http://www.facebook.com/home.php?fsonmez44@mynet.com

    Yorum tarafından fatma özdemir | 18 Temmuz 2010 | Cevapla

  34. >SLM SİTEYE CENKK18 NİKİYLE ÜYE OLDUM.FACE GRUBUNA KATILDIM BLOĞUMDA YAYINLADIM.http://janjanlihediyeler.blogspot.com/2010/07/neseli-gunler-blue-house.html HERKESE BOL ŞANS..sularinsessizligi@gmail.comS.emrah bulut

    Yorum tarafından cenkk18 | 25 Temmuz 2010 | Cevapla


Bir Cevap Yazın

