profesyonel tanıtım

Just another WordPress.com site

>BLUE HOUSE’DAN İŞTE SÜPER HEDİYEMİZ

>

Güç: 700 W

2 kademeli filtre sistemi

Saptan itme / çekme fonksiyonlu

Hafif ergonomic tasarim

Kolay tasima özelligi

Kablo sarma bölümü

Bu Güzel Ürünümüz İçin Yapmanız Gerekenler Çok Basit

*Öncelikle izleyicim olmanız ve blogunuzda yayınlamanız

Blue-house facebook sayfasını beğenmeniz ve arkadaşlarınıza önermeniz

http://www.blue-house.com.tr/ üye olmanız bence üye olmuşken birde siteyi incelemeniz çok

güzel çünkü

İşte bu kadar basit şartlarımız son katılım 25 temmuzdur

BU GÜZEL ÜRÜNÜ BANA VE BLOGUMA GÜVENEN BLUE HOUSE’DAN METE BEY’E AYRICA TEŞEKKÜRLER HERKESE BOL ŞANSLAR…
NOT:GOOGLEDEKİ NET VE COM ADRESLERİNE GİRİŞ PROBLEMİ YAŞANDIĞI İÇİN YORUM YAZAMIYANLAR
DİĞER BLOGUMA YORUM YAZABİLİRLER İKİ BLOGTAKİ YORUMLARDA ÇEKİLİŞE DAHİL EDİLECEKTİR 1 YORUMDAN FAZLA YORUM BIRAKANLARIN TEK ÇEKİLİŞ HAKKI OLACAKTIR…
SORUN HALLEDİLDİ BURADANDA KATILIM YAPABİLİRSİNİZ ÇEKİLİŞTE BURADAKİ VE DENİZMUTFAKTAN KATILIMLAR ÇEKİLİŞE DAHİL EDİLECEKTİR BOL ŞANSLAR

21 Haziran 2010 - Posted by | BLUE HOUSE, Sponsorlar

16 Yorum »

  1. >hediyelr süperi.inş.bana çıkar.http://otuzunda24saat.blogspot.com/2010/06/tam-istedigim-supurge.htmlsitedeye üye oldum.benim face yok.eşimin sayfasında beğendim ve önerdim.soyadımızdan anlaşılır sanırım.benim adım kadriye

    Yorum tarafından uğurböceği | 21 Haziran 2010 | Cevapla

  2. >Mhb, blogda duyuramyrum ama diger sartlar tamam,sans iste

    Yorum tarafından Kamile | 21 Haziran 2010 | Cevapla

  3. >merhaba;face grubuna Dilek Ateşoğlu Aygün adıyla dahilimsiteye üye oldum dilekaygun kullanıcı adı ve Dilek AYGÜN adıylablogumda paylaştım;http://dilekveguncesi.blogspot.com/2010/06/eniyimarkanet-group-isbirligiyle.htmlherkese bol şans süper bir hediye…

    Yorum tarafından dilekaygun | 21 Haziran 2010 | Cevapla

  4. >izleyicin oldum face grubuna zaten katılmıştım ama facedeki adım yunus-pinar çolakkampanyayı faceimde duyurdumhttp://www.facebook.com/#!/profile.php?id=100000409820547umarım kazanırım

    Yorum tarafından pınar | 21 Haziran 2010 | Cevapla

  5. >Merhabalar,Kampanyanız şahane katılmamak elde değil 🙂 facebook grubuna üye oldum Dilek Demirci Siteye üye oldum:thisismylife İzlemeye aldım blogumda paylaştım Herkese Bol şans !http://busolukbuyokusuasar.blogspot.com/2010/06/eniyimarkadan-kampanyalar.htmlDilek Demirci demirci_36@hotmail.com

    Yorum tarafından thisismylife | 22 Haziran 2010 | Cevapla

  6. >Merhaba;Güzel bir blog ve güzel bir kampanyası var.Artık bende bu blogun izleyicisiyim.Blogumda bu güzel kampanyayı yayınladım.http://nunkiylehayat.blogspot.com/2010/06/super-bir-kampanya.htmlFacebookta blue house ızleyıcısı oldum.Arkadaslarıma sayfayı onerdım.www.blue-house.com.tr üye oldum.NUNKI kullanıcı adıyla IRMAK ÇAĞLAYAN/irmakugur@hotmail.comBOL ŞANSLAR…

    Yorum tarafından NUNKI | 22 Haziran 2010 | Cevapla

  7. >blogunuzun izleyicisiyim.bluehouse face sayfasının üyesiyim,davet gönderdim.sitesine ELVİN adıyla üye oldum.ütüsünü kullanıyorum,çok memnunum.blogum yok.facete paylaştımbolşans herkeseNihan Keçeci Tali

    Yorum tarafından NİHAN | 22 Haziran 2010 | Cevapla

  8. >Merhaba,face sayfasını beğendim.Siteye üye oldum ve kişisel bakım şekillendirici ürününe yorum bıraktım :)face profil ismim:ERVA HATUNhttp://www.facebook.com/#!/profile.php?id=100001061149979

    Yorum tarafından ERVA HATUN | 22 Haziran 2010 | Cevapla

  9. >şartlar tamamdır 🙂 SzolnoK ismi ile üyeyim siteye. böyle güzel kampanyalar için ayrıca teşekkürlerblog : http://fszolnok.blogspot.com/2010/07/en-iyi-marka-ile-elektrik-supurgesi.html

    Yorum tarafından Fatih | 05 Temmuz 2010 | Cevapla

  10. >tüm şartlar tamamdır,ne kadar kolay oldu böyle=)

    Yorum tarafından şeyda | 06 Temmuz 2010 | Cevapla

  11. >merhabalar kampanyanız süper. 1-izleyicinizim özlem cacim2-blue house sitesine üyeliğim mevcut özlem cacim(ozlemcacim@gmail.com)3-facede ozlemsahins [ozlemsahins@hotmail.com) hesabımla beğenmiş ve arkadaşlarıma önermiştim4- blogumda yayınladım http://ozlemcacim.blogspot.com/2010/07/en-iyi-marka-blogtan-blue-house.html başarılar

    Yorum tarafından özlem | 06 Temmuz 2010 | Cevapla

  12. >merhaba dünde yorum bıraktım ama blogerde sorun olsa gerekyayınlanmadıtüm şartlar yerine getirildi. siteye özlem cacim(ozlemcacim@gmail.com)ile üyeyim facedede ozlemsahins(ozlemsahins@hotmail.com)ile şartlar yerine getirildi blogtada http://ozlemcacim.blogspot.com/2010/07/en-iyi-marka-blogtan-blue-house.html tanıttım

    Yorum tarafından özlem | 07 Temmuz 2010 | Cevapla

  13. >facede gruba zaten katılmıştım siteyede üyeyim caanım …senin zaten takipçinim :)blogumda da yayınladım…yalnız foto koyamadım arada bi sorun oluyo koyamıyorum sebebini bilmiyorum…umarım kazanırım :)Merve POLATplt_merwe@hotmail.com

    Yorum tarafından Oriflame | 13 Temmuz 2010 | Cevapla

  14. >selam face grubuna katıldım.kampanyayı face de duyurdum:http://www.facebook.com/profile.php?id=100000349687403siteye üye oldum .üye adım yasemin bağlan yasemin_baglan@hotmail.com

    Yorum tarafından yasemin_baglan | 15 Temmuz 2010 | Cevapla

  15. >harika.kaliteli bir ürün.sizde kaliteli kampanyalar yapıyorsunuz katılıyorum üyede oldum teşekkürler

    Yorum tarafından esmalıgunler | 23 Temmuz 2010 | Cevapla

  16. >katılmdımlşartlar hazır süper bir kampanya çok teşekkürler size

    Yorum tarafından hamam | 25 Temmuz 2010 | Cevapla


Bir Cevap Yazın

