profesyonel tanıtım

Just another WordPress.com site

>BAKIMLIOLMAK.COM & ENİYİMARKA.NET İŞBİRLİĞİ İLE TÜY AZALTICI SOLÜSYON

>

Bakimliolmak.com ‘dan 2 Kişiye Depilasyon Sonrası Bitkisel Solüsyon Hediye..

HAKKIMIZDA



1990 Yılında kurulan şirketimiz 20 yıllık köklü bir kuruluştur. 2009 yılının sonlarında Tanaçan, Depilissima,Flormar gibi birçok kozmetik firmasının bayiliklerini alarak. İnternette “Bakımlı Kadının Sitesi” http://www.bakimliolmak.com/ olarak faliyete başlamıştır. Amacımız her kadınını kendisine çok az zaman ayırarak güzel ve bakımlı olabileceğine inanmasıdır. Günümüzde çalışan kadınlarımızın çoğu alışverişe zaman ayıramamaktadır. Birde oturduğu ilde ilçede bu ürünleri bulamayacak kadınlarımız var, yani tüm kadınlarımızın aradıkları herşeyi ucuza bulabilekleri bir site bakimliolmak.com. Satılan ürünlerimizin hepsi garantili marka ürünlerdir. Diğer alışveriş sitelerinden farkımız tedarikten çok bayisi olduğumuz ürünleri satmamız bizden satın almış olduğunuz ürünlerin her zaman arkasındayız başka muhatap aramanıza gerek yok. Bakimliolmak.com bir Tanaçan bayisidir. Toplu alım yapmak isteyen Kuaför, Güzellik salonu, Ağda merkezleri bizden fiyat isteyin.


Kampanyamız dahilinde 2 kişiye Depilissima Tüy Azaltıcı Solüsyon 20ml hediye edilecektir.


Depilissima Tüy Azaltıcı Solüsyon 10ml x2 adet: Tüyler kökünden alındıktan sonra kullanılan bitkisel bir solüsyondur. Depilasyon ve epilasyon sonrası kullanılır Tüy çıkışını geciktiren ve kıl köklerini zayıflatarak azaltan aktif madde olan Papapay Özünün yanı sıra Ananas özü, bitkisel maddeler ve nemlendiriciler içerir.


Depilissima Tüy Azaltıcı Solüsyonda iyi sonuç almak için ürünü kıl köküne ulaşması grekmektedir. Epilasyon sırasında kılların kökünden alınmaması üründen beklenilen etkiyi gösterememesine neden olacaktır o yüzden epilasyon yöntemi olarak kılları kökünden alan sir ağda yöntemini tercih ettiğinizde en iyi sonucu alırsınız.


Depilissima Tüy Azaltıcı Solüsyon seansları ağda sonrası başlanması tavsiye edilir.Ağda sonra 3-6 saat arası seanslara başlanır.Günde 2 seans olmak üzere ağda sonras 7-8 gün seanslara devam edilir.


Uygulanışı: Şişe açılmadan iyice çalkalanmalıdır. Açıldıktan sonra elinize bir miktar dökerek uygulanacak bölgeye yaydırılarak masaj yapılır.Uygulama yapıldıktan sonra en az 3 saat bölgeyi yıkamayın başka bir şey sürmeyin. Değmeyen yer kalmayacak şekilde normal ölçülerde dökülür ürünün fazla dökülmesi etkisini arttırmayacaktır.10 ml’lik bir şişe genital bölge için ortalama 5-6 seans yetmektedir.


Depilissima Tüy Azaltıcı Solüsyon kullanıldığından itibaren bir hafta süre için nemlendiricikrem, losyon, koltukaltı deo, roll-on kullanılmaması önerilir.


Etkili bir sonuç alına bilmesi için ağda sonrası 7-8 gün uygulayacağınız seanslarınıza 3 ağda yapıp 3 defa tekrarlamalısınız. Yani, Ağda yapın 7-8 gün günde 2 defa uygulayın Sonra kıllarınınızın uzamasını bekleyin ideal sir ağda ortalama ayda bir yapılır sonra yine ağda yapın 7-8 gün tekrar uygulayın sonra bekleyin kıllarınız uzayınca tekrar ağda ve 7-8 gün uygulama istediğiniz sonuca varıp kıllarınızdan kurtulacaksınız.


Bu ürünün normal fiyatı Fiyatı : 40.00 TL dir.şuan indirimli olarak 20 TL olarak satıştadır..

1) Blogumun Takipcisi Olmak,


2) www.bakimliolmak.com   sitesine üye olmak,kullandığınız veya kullanmak istediğiniz bir ürüne yorum bırakmak,hangi ürüne yorum bıraktığınızı burada yazacağınız yorumda bildirmek.


3)Blogu olanlar bloglarında kampanyayı ürün resmi konularak duyuru yapmanız ve paylaşım linkinizi burada belirtmek,sitede sol altta bulunan facebook imlecini tıklayarak duvarınızda sitenin bilgileri ve blog linkimi paylaşmanız.blogu olmayanlar sadece facebook şartını yerine getirebilir..

Kampanya Son Katılım Tarihi : 04 Haziran 2010 Saat: 21:00 Kadardır.

Hepsi Bukadar..Herkese Bol Şanslar..

26 Mayıs 2010 - Posted by | Bakimliolmak.com, Blog Hediye Çekilişleri, Blog Kampanyaları, eniyimarka, Sponsorlar, Tüy Azaltıcı solüsyon, Yeni Kampanyalar

18 Yorum »

  1. >Merabalar sitenizi severek izliyorum çok güzel kampanyalarınız var…tüm şartları yerine getirdim ve Babyliss Düzleştirici Nano Teknoloji Titanium 2654nte ürününe yorum bıraktım.http://oriflamehakkinda.blogspot.com/2010/05/bakimliolmakcom-eniyimarkanet-isbirligi.htmlblogumda da paylaştım…Merve POLATplt_merwe@hotmail.com

    Yorum tarafından Oriflame | 26 Mayıs 2010 | Cevapla

  2. >merhaba;harika seçimler bunlar çok teşekkürler;bloğumda seve seve yer verdim çekiliş bilgilerinize;üyeyim ve yorumumu yazdım bakımlıolmak sitesine;Braun 7385 Silk Epil Xpressive Winter Rescue Epilatör ürününe yorum bıraktım,yakın zamanda almayı düşünen arkadaşıma tavsiye gönderdim:)inşallah şanslı olurum…herkese bol şans..zeynep efehttp://efsane78.blogspot.com/2010/05/eniyimarkanet-ve-bakmlolmak-hediyesi.html

    Yorum tarafından zeynep78 | 26 Mayıs 2010 | Cevapla

  3. >merhabalar ;uzun süredir izleyicinizim ve bu güzel kampanyada da yer almak isterim siteye üye oldum ve http://www.bakimliolmak.com/siragda-urundetayi-224-dkny-red-delicious-women-bayan-parfum-50ml.html ürüne yorum yazdım bloğumda yer verdim herkese ve kendime bol şans..http://derinceece.blogspot.com/2010/05/bakimliolmakcom-eniyimarkanet-isbirligi.htmlece kalaycıoğlu

    Yorum tarafından ece | 26 Mayıs 2010 | Cevapla

  4. >Depilissima Profesyonel Sir Ağda Seti 50mlya merve ismi ile yorum yaptım.http://www.facebook.com/pages/buldumbuldumcom/103778938835?v=wall&ref=ts#!/profile.php?id=100000536948328 burada da facede paylaştım.bu kampanyanız için öncelikle çok teşekkür ederim.umarım bu sefer kazanırım🙂

    Yorum tarafından merve | 26 Mayıs 2010 | Cevapla

  5. >merhaba takipçiniz siteye üyeyeydim.çok tükettiğim günlük bakım ve el kremine yorum bıraktım.bloğumdada yer verdim .bol şans.Emine yavaşhttp://agonya82.blogspot.com/2010/05/bakmlolmakcom-ve-eniyimarka.html

    Yorum tarafından agonya82 | 26 Mayıs 2010 | Cevapla

  6. >Merhaba,siteye üye oldum,Yorum yaptım (Depilissima Profesyonel Sir Ağda Seti 50ml),Blogumda paylaştım:http://firsatkosesi.blogspot.com/2010/05/eniyimarkanet-ve-bakmlolmak-hediyesi.html

    Yorum tarafından Jasmin | 27 Mayıs 2010 | Cevapla

  7. >Üye oldum. Braun Silk-epil Eversoft 2170dx Epilatör ürününe yorum bıraktım.http://nesekilavuz.blogspot.com/2010/05/eniyimarkanet-ve-bakmlolmak-hediyesi.htmlNeşe Kılavuzneseege@mynet.com

    Yorum tarafından neseege/ Neşe Kılavuz | 27 Mayıs 2010 | Cevapla

  8. >Merhaba izleyicinizim.Siteye ereknur@mynet.com ile üyeyim.Davidoff Cool Water Woman 100 Mlye yorum yazdım.Blogum yok fakat facebookta Aysnr Kampanya adıyla paylaştım.http://www.facebook.com/profile.php?id=100001005316287 ayşenur erek ereknur@mynet.com

    Yorum tarafından ereknur | 29 Mayıs 2010 | Cevapla

  9. >Katılıyorum Herkese bol şanslar

    Yorum tarafından Gurme | 31 Mayıs 2010 | Cevapla

  10. >siteye üye oldum.http://www.bakimliolmak.com/siragda-urundetayi-243-acnevit-anti-akne-serum.htmlürüne yorum yaptım.blogum yok,facete paylaştım..herkese bolşans :))

    Yorum tarafından NİHAN | 01 Haziran 2010 | Cevapla

  11. >tüm şartlar tmm.siteye üye oldum.Nurten Aydın.yorum yazdığım ürün linkihttp://www.bakimliolmak.com/siragda-urundetayi-280-eti-micro-stratos-3600-fon-makinasi.htmlblogumda paylaştım.http://makayajsubject.blogspot.com/2010/06/eniyimarka-bakimliolmakcom-ile-kampanya.htmlfacedende paylaştım.tşkl

    Yorum tarafından Makyajsubject | 03 Haziran 2010 | Cevapla

  12. >slm cnm harika kampanya olmuş siyeye önceden üyeyim reyhan dönmez adı ile herşey tamamdır birden çok yorumum var buda yeni yorumum http://www.bakimliolmak.com/siragda-urundetayi-273-babyliss-duzlestirici-nano-teknoloji-titanium-2654nte.htmlhepimez bolşans.sevgilerimlereyhan dönmezrey_ka_ers@hotmail.com

    Yorum tarafından paşam41 | 04 Haziran 2010 | Cevapla

  13. >merhabalar güzel bir ürün seçmişsiniz. şartlar tamamdır.siteye üye oldum yorum yaptığım ürün: http://www.bakimliolmak.com/siragda-urundetayi-38-depilissima-profesyonel-sir-agda-seti-50ml.htmlfacebookta kampanyayı duyurduğum link: http://www.facebook.com/#!/nuray.uzuncteşekkürler. nurya çakmak nuray.uzunc@mynet.com

    Yorum tarafından nuray.uzunc | 04 Haziran 2010 | Cevapla

  14. >selam bende sitedeki depilissima profesyonelsir ağda seti 100ml olan ürüne yorumumu yaptım ve http://www.facebook.com/profile.php?id=1623524959 profilimdede paylaştım bu ürünü bende çok istiyorum gülşen uysalgulsen.1981@hotmail.com

    Yorum tarafından gülirana | 04 Haziran 2010 | Cevapla

  15. >mrb.. bu ürüne yorum bıraktım:http://www.bakimliolmak.com/siragda-urundetayi-117-depilissima-tuy-azaltici-solusyon-20ml.htmlBlogumun linki: http://sihirlisepetim.blogspot.com/p/blog-dostlarmn-kampanyalar.htmlumarım şanslı kişilerin biriside ben olurum :))hepimize bol şans..

    Yorum tarafından Açelya | 04 Haziran 2010 | Cevapla

  16. >Yazar cok tesekkurler…Selamlar Melek

    Yorum tarafından Anonymous | 23 Kasım 2010 | Cevapla

  17. >Yazar cok tesekkurler…Selamlar Melek

    Yorum tarafından Anonymous | 23 Kasım 2010 | Cevapla


Bir Cevap Yazın

