profesyonel tanıtım

Just another WordPress.com site

>Hediyedenizi.com ‘dan Hediye Kazananlar

>Hediyedenizi.com’dan Hediye Kazananlar..

Kına Tepsi Seti Kazanan

Degisiktatlar

Annelere Özel Çerçeve – Eşsiz Lazer Baskılı Kazanan

Gülirana

Sihirli Kupa – Çift Resimli Renk Değiştiren Foto Bardak Kazanan

Cicikan

İstiridye İçinde Gerçek İnci Kolye Kazanan

Dünyalıuzaylı

Mesleki Başarı Ödülü – Kıymetli Annemize Kazanan

Zeynep78

Kazanan arkadaşları tebrikeder,Hediyedenizi.com’a Katkılarından dolayı Teşekkür ederim..

Anneler Günü Özel Oldugu için Ve Anneler Gününe yetişmesi için kazananlar en kısa sürede adreslerini bildirmesini istiyorum..

Aksi taktirde yedek talihlilere geçeceğim..

İletişim Bilgilerinizi eniyimarka@gmail.com adresine yollayınız..

Yeni Kampanyalarda Görüşmek Üzere.

05 Mayıs 2010 - Posted by | Hediyedenizi.com, Kampanya Sonuçları

4 Yorum »

  1. >tebrik ederimm tüm kazananları

    Yorum tarafından makbule | 05 Mayıs 2010 | Cevapla

  2. >çok teşekkür ediyorum :)diğer arkadaşlarıda kutlarım….

    Yorum tarafından zeynep78 | 05 Mayıs 2010 | Cevapla

  3. >çok sevindim tebrikler arkadaşlar bende gönderdim bilgilerimi.ç)))

    Yorum tarafından cicikan | 05 Mayıs 2010 | Cevapla

  4. >çok teşekkür ederim dün anneme hediyem gönderilmiş hediyedenizi tarafından çok memnun kaldım …

    Yorum tarafından zeynep78 | 09 Mayıs 2010 | Cevapla


Bir Cevap Yazın

