profesyonel tanıtım

Just another WordPress.com site

>AVVİO BABY ANNE BEBEK ÇANTALARI SİZLER İÇİN BURADA

>

Avviobaby   ANNELER  VE ANNE ADAYLARI  İÇİN HARİKA  ÜRÜNLERİ  MEVCUT.SLOGANLARINA BAYILDIM DIŞINI ANNELER İÇİNİ BEBEKLER İÇİN TASARLADIK GERÇEKTEN DE ÖYLE ALIŞA GELMİŞ BEBEK ÇANTALARINA BENZEMİYOR SIRADIŞI MODELLERİ VAR .HERKES HERYERDE HERZAMAN KULLANABİLİR.BÖYLE BİR SİTEYİ VE ÜRÜNLERİ SİZLERLE PAYLAŞMADAN DURAMAZDIM SAĞOLSUN FİRMA SİZLER İÇİN KAMPANYA SONUNDA STOKTA BULUNAN SİZİN SEÇECEĞİNİZ MODELİ HEDİYE EDECEK KARGO TABİİKİ CÖMERT FİRMAMIZDAN



 BİRAZDA BİZLERİ DÜŞÜNEN FİRMAMIZI YAKINDAN TANIYALIM

1969 yılından beri çanta imalatı sektöründe faaliyet gösteren firmamız ,Baba mesleği olarak yürüttüğü bu hizmeti, kurumsal anlayış içerisinde , siz değerli sektör potansiyeli Firmalarla , karşılıklı memmuniyete dayalı ilişkilerimizi sürekli kılmayı hedefliyoruz



2003 yılında LTD şirket olarak bir yapılanma içerisine giren firmamız 2008 yılının ilk aylarında bugünkü 4500 m2 kapalı alana sahip bünyesinde Gelişmiş teknoloji makineleri, ar-ge’si, kendi modelhanesi ile imalat , kesim , baskı , depolama , ambalajlama,showroom , ve pazarlamayı bulunduran firmamız , kendi branşında Türkiye’nin en büyük üretim kapasitesine sahip tesisinde siz değerli müşterilerimize hizmet vermekteyiz.




Ürün gruplarımız arasında spor çantası , okul çantası ,evrak ve laptop çantaları , sırt çantaları , makyaj ve kozmetik çantaları gibi ürünler yer almaktadır. 2009 Yılının ilk aylarında AVVİO BABY markası ile bünyesinde anne bebek bakım çantaları,bebek taşıma ürünleri,bebek arabası kumaşları,bebek taşıma sistemi kumaşları,oto koltuğu kumaşları ,oyun parkı kumaşları ,kanguru,portbebe,ve benzeri ürünleri üretmeye ve pazarlamaya başlamıştır


Kendi bünyemizde bulunan tescilli markalarımız ile bebek sektöründe AVVİO BABY kalitesini ve markasını Türkiye ve Dünya da marka yapmayı planlamaktayız. AVVİO BABY markası altında bebek çantaları, bebek taşıma ürünleri, kanguru, portbebe ile Türkiye pazarında ilerlemeyi hedeflemekteyiz. AVVİO BABY Türkiye pazarında klasik bebek bakım çantaları ve bebek taşıma ürünleri pazarına yeni bir tarz ve heyecan getirecektir. Bu ürünleri tasarlarken dış tarafının anne adayları ve annelerin düşünceleri ile birlikte günün modası ve renkleri dahilinde anneler için, iç tarafını da tamamen bebekler için tasarladık.

İŞTE  ŞAHANE  ÇANTALARDAN SİZLER İÇİN SEÇTİKLERİM

 Marka : Avvio




Üretim Yeri : Türkiye


Üretim Serisi : İstanbul Series


Ürün Renk : Haki


* Silinebilir ve Su geçirmez kumaş


* Geniş Ayarlı yan cepler


* Ürün deseninde termo özelliikli biberon saklama kabı


* Alt açma ve büzgülü kirli torbası


* Kullanışlı iç bölmeler.


* Ürün ağırlığı : 1 Kg


* Ürün boyutları : Boy 50m – En 18cm – Yükseklik 40cm


Bu ürün AVVİO tarafında 1 sene boyunca fabrika hatalarına karşı garantilidir.

TÜV Kalite belge onaylıdır.
Bu ürünün kumaşı kolay silinebilme özelliği sayesinde hafif nemli bir bez ile silinerek temizlenebilir.

ÇOK KULLANIŞLI VE GENİŞ İÇ HACİME SAHİP ÇANTA
Bebek Sonrası ve öncesi annelerin günlük kullanımına uygun bir çanta

                                              

EVET GELELİM ŞARTLARIMIZA

BLOGUMU İZLEMENİZ

http://www.avviobaby.com/tr/3.html ÜYE  OLMANIZ

FACEBOOK GRUBUNA KATILMANIZ    GRUBUNA ARKADAŞLARINIZA  ÖNERMENİZ

BLOGUNUZDA  VE FACEBOOK SAYFANIZDA KAMPANYAYI DUYURMANIZ

*AVVİO BABY’YE EN UYGUN SLOGANI YAZMAK,İYİ BİR ANNE BEBEK ÇANTASI SİZCE HANGİ ÖZELLİKLERİ TAŞIMALI YORUM OLARAK BELİRTMEK..(BU POSTA YORUM OLARAK BELİRTİLECEK)

DUYURU LİNKİNİZ,GRUBA KATILIM DURUMUNUZ,SLOGAN VE ÇANTA ÖZELLİKLERİNE DAİR YORUMUNUZU BU POSTA EKLEMENİZ YETERLİ..

KAMAPANYAMIZ 20 KASIMA KADARDIR 2 ŞANSLI İZLEYİCİYE   BEĞENDİĞİ ÇANTA KARGO FİRMAYA AİTTİR BOL ŞANSLAR

http://www.avviobaby.com/

12 Ekim 2010 - Posted by | AVVİO BABY

55 Yorum »

  1. >merhaba ;siteye efsane78 nickimle üyeyim,bloğumda yayınladım bu harika kampanyayı;http://efsane78.blogspot.com/2010/10/eniyimarkanet-avvio-baby-anne-bebek.htmlface sayfasının takipçisiyim,sloganım;"huzurlu çantalar"iyi bir anne bebek çantası özellikleri:yıkanabilir özelliği olmalı,bölmeleri çok fonksiyonlu olmalı ,taşınma kolaylığı olmalı…tüm şartlar tamamdır inş….gerisi şans..zeynep efezeynepefe78@gmail.comteşekkürler..

    Yorum tarafından zeynep78 | 12 Ekim 2010 | Cevapla

  2. >Facede sayfayı beğendim ve arkadaşlarıma önerdim ( http://www.facebook.com/profile.php?id=100001061149979 )Blogumda da kampanyanıza yer verdim ( http://z-erva.blogspot.com/2010/10/en-iyi-marka-avviobabycom-isbirligi-ile.html )çantalara bayıldım.ve bence bebek bakım çantasının olması gereken başlıca özellikleri; geniş olması , model açısından şık durmalı , ayrıca kolda olsun sırtta olsun rahat taşınabilmesi,iç bölmeleri olması (biberon bölmesi,bez bölmesi gibi )Avvio Baby için Slogan;Artık Bebeğimle Dışarıda da vakit Geçirmek Çok Keyifli..

    Yorum tarafından ERVA HATUN | 13 Ekim 2010 | Cevapla

  3. >Merhaba siteye Qandalf adıyla üye oldum face'de duyurdum.http://www.facebook.com/profile.php?id=100001616837364 Face'de takipçisiyim. Çantalar çok kullanışlı ve şık .Zaten bebek çantası hem çok kullnışlı ihtiyaçlarımıza yetebilecek vedeaynı zamanda şık da olmalıBenim Sloganım:Anneler AVVİO kullanıyo hayatın tadını çıkarıyoMehtap Fındıkqharizma@windowslive.com

    Yorum tarafından Qandalf | 13 Ekim 2010 | Cevapla

  4. >Selam,süper bir kampanya özellikle biz yeni anneler için. blogumda paylaştım. http://gamzelihayal.blogspot.com/2010/10/enguzeliburada-avvio-baby-kampanyas.html. gamzeli81 olarak siteye kayıt oldum. Şebnem Yrlmz Hgk Gamzeli olarak gruba katıldım.Avvio ile mükemmel bir tık ötede benim sloganımda.İyi bir anne çantası bebeğinin tüm ihtiyaçlarını alabilecek kapasitede, ergonomik, rahat taşınabilen, kolay temizlenebilir olmalı. Bu kadar :)TeşekkürlerŞebnem Yorulmazsebo_911@hotmail.com

    Yorum tarafından Gamzeli81 | 13 Ekim 2010 | Cevapla

  5. >merhaba face ismim zelis ozknsiteye xcelis kullanıcı adı ile üye oldum.blogumda yayınladım.http://xzcelis.blogspot.com/2010/10/avvio-baby-hediyesi.htmlSlogon .Avvio Baby ile Annemde Bende RahatızÇantalarda önemli olan genişlik ve buna kıyasla taşıyıcı kısımlar olan askılarının sağlam ve rahat olması.Tabi Şık olması da önemli :)zeliha sılığkentavm@hotmail.com

    Yorum tarafından xcelis | 13 Ekim 2010 | Cevapla

  6. >selam cnm,kampanya süper.siteye es_rachel8@hotmail.com adıyla üye oldum.bende face yok,eşimin faceda duyurdum.http://www.facebook.com/#!/profile.php?id=752940953 hakan uzunoğlu,gruba da eşim adına katıldım.Sloganım; Anne-bebek şıklığı Avivoda saklıiyi bir bebek çantası çok bölmeli olmalı,ama ayrılmış bölmeleri olmalı ki eşyalar karışmasın ve her aradığımı hemen bulabileyim.Şık olmal,çok yer kaplamamalı,yıkanabilir olmalı kısacası avivo gibi olmalı :DESRA UZUNOĞLU

    Yorum tarafından es_rachel8 | 13 Ekim 2010 | Cevapla

  7. >Siteye gunayx71 olarak kayıtlıyım.Bloğun izleyicisiyim. Face grubuna katıldım. Arkadaşlarıma önerdim.Facebookta kampanyayı duyurdumhttp://www.facebook.com/gunaydincer1Sloganım :Bebek eşyalarını taşımak bir olay Avvio Baby ile artık çok kolay:)Günay Dinçergunayx71@hotmail.com

    Yorum tarafından günay | 13 Ekim 2010 | Cevapla

  8. >siteye ayısıgım olarak üye oldumfacedeki gruba katıldım arkadaşlara önerdimhttp://www.facebook.com/#!/profile.php?id=100001254053586bebek çantasının özellikleri su geçirmez olmalıdır, iki taraflı kullanabilme özelligi olmalıdırgöz sayısının çok olması gereklidirdesenlerin önemide çok büyüktürtermal biberon kılıfı olsa iyi oluralt açmasışeffaf kirli torbası olabilirve silinebilir dış yüzey olmalıdıriçinde markaya özel pişik keremide olabilir ŞIK, MODERN ANNENiN KALİTEDE BULUŞTUGU NOKTA AVVİOBABYguzguzelim@gmail.com

    Yorum tarafından ay ısıgım | 13 Ekim 2010 | Cevapla

  9. >Merhaba,Öncelikle kampanya için teşekkürler. Siteye lazyemy@gmail.com adresi ile üyeyim. Diğer şartlar da tamam. Face profilim:http://www.facebook.com/profile.php?id=100001478179835Sloganım:Avvio, içi bebeklere dışı annelere özel :)İyi bir anne-bebek çantası, kullanışlı, kolay temizlenebilen ve aynı zamanda dayanıklı olmalı bence.Teşekkürler…gizemli tosbagalazyemy@gmail.com

    Yorum tarafından Ayşe | 13 Ekim 2010 | Cevapla

  10. >Duyuru Link:http://www.facebook.com/profile.php?id=100001483035154facebook grubuna katıldım.Sayfaya üye oldum emirtalhaiyi bir bebek çantasında olması gereken özellik;: İşlevsellik bakımından donanımlı olmalı biz erkeklere hayatım sende şunu elinde tut çantaya sığmadı gibi sözleri engellemeli :) herşeyi içine sığdırmalı güvenli bir şekilde muhafaza etmeli :)

    Yorum tarafından Emir TALHA | 13 Ekim 2010 | Cevapla

  11. >face de beğendim ve tüm arkadaşlarımı davet ettim ayrıca kampanyanı face de duyurdum linkimhttp://www.facebook.com/home.php?#!/profile.php?id=100000940299319çantalar harika ihtiyacım da var inşallah bana çıkarbebek çantası bir annenin en önemli aksesuarı.ihtiyacı karşılaması çok önemli hem de şık olması çok beğendim ürünleri. Avvio Baby için Slogan;Annem de rahat bende Yasemin Oskanyaseminsisu1@hotmail.com

    Yorum tarafından Anonymous | 13 Ekim 2010 | Cevapla

  12. >Merhabalar siteye ereknur@mynet.com ile üye oldum ve etkinleştirdim.Facebookta Ayşenur EREK adıyla katıldım ve arkadaşlarıma önerdim.Kampanyanızı facebookta payalştım.http://www.facebook.com/#!/profile.php?id=100001005316287 sloganım: Şimdiki anneler çok şanslı.Avvio çok farklı.Ben kızım doğmadan bebek çantasını almıştım.İlk çocuk olduğu için biraz da tecrübesizdim.Kocaman ve kullanışsız bir çanta.Bu çantaları inceledim gerçekten çok güzel.Hem kullanışlı,hem çok büyük değil hem de şık.Ben kendi çantamı ve bebek çantasını taşıyordum.Resmen işkenceydi.Bu çantalar bir harika.Şanslı kişi olmayı çok isterim.ayşenur erek ereknur@mynet.com

    Yorum tarafından ereknur | 13 Ekim 2010 | Cevapla

  13. >blogunuzu izliyorum,siteye üye oldum,gruba da katıldım,facebook hesabımda kampanyayı duyurdum;http://www.facebook.com/profile.php?id=100000886557907sloganım;her yerde rahatlıkbence olması gereken özelliklerde;çanta gözleri bol olmalı(bez,giysi vb.gibi),kolay açılmalı eller doluyken özellikle.emine türkanemnsz@hotmail.com

    Yorum tarafından emnsz | 13 Ekim 2010 | Cevapla

  14. >bende katdılımhttp://www.facebook.com/home.php?#!/profile.php?id=100000253164372 duyurdumtüm şartlar tamamslogan bebek çantası avviobaby olmalınihatkayra@gmail.com

    Yorum tarafından nihatkayra | 13 Ekim 2010 | Cevapla

  15. >http://www.facebook.com/profile.php?id=530664298duyurdummsloganım: Anne ve bebeğine kolaylık sağlayan çanta Avviobi canta cok gözlü olmalıdır bencediğer sartlarda tamaminş kazanırımmgülümser demirtaş

    Yorum tarafından gülümser | 13 Ekim 2010 | Cevapla

  16. >öncelikle görsel olarak albenisi slm cnm kampanyanh ayırlı olsun face katıldım arkadaşlarıma önerdim reyhan dönmez adıyla siteyede paşam41-reyhan dönmez adıyla üye oldum ve kampanyanıo blogumda yayınladım üyehttp://iyikivarsinpasam.blogspot.com/2010/10/eniyimarka-avvio-baby-anne-bebek.htmlreyhan dönmezrey_ka_ers@hotmail.comöncelikle bende bir anneyim aradığım ürün görsel olarak albenisiolmalı taşıdığım zaman diğer annelerinde ilgisini uyandırıp onlarada hitap etmeli beğenisini kazanmalı biz yenilikçi ve modern anneler olarak her zaman farklı,şık ve kullanış açısından herzaman bebeğim ve benim ihtiyaçlarımızı en iyi şekilde muhafazalı bir şekilde içinde bölmeleri olan dağınık durmuyacak şekilde düzenli bir şekilde kullanabileceğim bir ürün olmalı

    Yorum tarafından paşam41 | 13 Ekim 2010 | Cevapla

  17. >canım merhaba siteye üye oldum berdan01 adıylaface grubuna katıldım ve davet yolladın paylaştım kampanyayı http://www.facebook.com/nilgun.cetin2nilgün çetin yyaprak.184@hotmail.com

    Yorum tarafından nilgün | 13 Ekim 2010 | Cevapla

  18. >siteye üye oldum. face ekledım.sloganım: "ihtiyacınız olan herşey bu çantalarda"blogumhttp://nesekilavuz.blogspot.com/2010/10/eniyimarkanet-avvio-baby-anne-bebek.htmlçanta özellikleri: çok bölmeli, su geçirmeyen, iç haznesi geniş, sıvı şeyleri dik durmasını sağlayan sisteme sahip olmalıçantaları çok beğendim. kazanırsam 2. bebeğe EVET :))Neşe Kılavuz

    Yorum tarafından Neşe Kılavuz | 14 Ekim 2010 | Cevapla

  19. >selam siteye gülirana kullanıcı adıyla üye oldum facedeki grubu beğendim profilimde paylaştımhttp://www.facebook.com/#!/profile.php?id=100001553970299bu çantalar çok güzeller yakın zamanda benimde bunlara çok ihtiyacım olucak …gülşen uysalgulsen.1981@hotmail.com

    Yorum tarafından gülirana | 14 Ekim 2010 | Cevapla

  20. >Merhaba,izleyicinim. avivo sitesine odyoyarenn adı ile üye oldum, face de dilek kıymaz akyıldırım olarak katıldım ve tüm arkadaşlarıma önerdim. Facede kampanyayı duyurdum;http://www.facebook.com/profile.php?id=100001737210758#!/profile.php?id=100001737210758&v=wallçantalar için sloganım ise; Hem anneyim, hem de şık'ım olabilir. Demode bebek çantaları hiç de şık durmuyordu çünki..Özelliklerine gelince, öncelikle geniş ama kullanım alanı iyi tasarlanmış olmalı, yıkanmalı ve iç kısmı su geçirmez olmalı, bebek için kullanılan her malzeme için ayrı ayrı bölmesi omalı, içinde aradığımı rahat bulmalı, ve sağlıklı ve dayanıklı malzemelerden olmalıdır :))

    Yorum tarafından Dilekce.. | 14 Ekim 2010 | Cevapla

  21. >slm izleyicin oldumtüm şartlar tamamdırsiteye mehpare01 olarak üye oldumFacede paylaşdımhttp://www.facebook.com/?ref=home#!/profile.php?id=100000928463615mehpare hergün kampanyamehpare ölmesek mehpare01@gmail.com

    Yorum tarafından mehpare01 | 14 Ekim 2010 | Cevapla

  22. >Katıldım umarım kazananlardan olurumyupi adıyla siteye üye oldumface grubuna Yunus-Pinar çolak olarak katıldımkampanyayı bloğumda duyurdumhttp://bizbizekampanyalar.blogspot.com/2010/10/avivobabyden-anne-bebek-cantasi.htmlBence iyi bir anne bebek çantası hem yıkanabilir hem hafif hem geniş hem kullanışlı olmalı.Aynı zamanda sağlıklı dayanıklı herşeyi koymak için ayrı ayrı gözleri olmalı.Slogan:AVİVO BABYLE HEM SİZ HEMDE BEBEĞİNİZ RAHAT ETSİN

    Yorum tarafından PınaR_-_ | 14 Ekim 2010 | Cevapla

  23. >bende katılıyorum bu çantalar kaçmaz harikalarhttp://www.facebook.com/home.php?#!/profile.php?id=100001721045482&v=wall yayınladımüyeliklerde tamamçok gözlü ve sağlam olmalı anneler olarak herihtimale karşın diye düşünerek dolduruyoruz çantaları sonrasında patlıyor ordan burdan :))lerzankayramirza@gmail.com

    Yorum tarafından lerzankara | 14 Ekim 2010 | Cevapla

  24. >mrb hediye gerçekten süper kızım için şansımı denemek isterim :)Face grubuna katıldım ve ürünlere yorum bıraktım özge çay adıyla.Facede kampanyayı paylaştım.http://www.facebook.com/profile.php?id=609758467Çantalar muhteşem gerçekten.Bi anne başka ne istesinki.Her şey tam anlamıyla elimizin altında süper bir olay bu.Düzenli bi sistem."İYİKİ VARSIN AVİVO" AVİVO TÜM ANNELER ONU ALIYO :):)Özge ÇAYamastris_0074@hotmail.com

    Yorum tarafından özgebartın | 14 Ekim 2010 | Cevapla

  25. >mrb hediye gerçekten süper kızım için şansımı denemek isterim :)Face grubuna katıldım ve ürünlere yorum bıraktım özge çay adıyla.Facede kampanyayı paylaştım.http://www.facebook.com/profile.php?id=609758467Çantalar muhteşem gerçekten.Bi anne başka ne istesinki.Her şey tam anlamıyla elimizin altında süper bir olay bu.Düzenli bi sistem."İYİKİ VARSIN AVİVO" AVİVO TÜM ANNELER ONU ALIYO :):)Özge ÇAYamastris_0074@hotmail.com

    Yorum tarafından özgebartın | 14 Ekim 2010 | Cevapla

  26. >siteye üyeyim cicikan olarakfaceden gruba ekliyim..Ecrin nihalati face adım…İyi bir anne bebek çantası sağlam olmalı,geniş iç hacimli birden fazla göze sahip olmalı ve dış görünüşü bayan çantası görünümünde olmalı diye düşünüyorum…AVİVO GELDİ ANNELER ŞENLENDİ:))

    Yorum tarafından cicikan | 15 Ekim 2010 | Cevapla

  27. >Merhaba siteye cangz adıyla üye oldum.face gruba kampanya cangz adıyla katıldım ve önerdim.facede kampanyanın duyurusunu yaptım http://www.facebook.com/profile.php?id=100000903221353Avivo çantalar annelerin yardımcısı.''Sensiz olmaz AVİVO''emnklc@gmail.com

    Yorum tarafından cangz | 15 Ekim 2010 | Cevapla

  28. >SİTEYE ESMANUR NİKİYLE ŞENGÜL BAĞÇİ ADIYLA ÜYEYİMfacede hayran oldum bloğumda yayınladımhttp://esmanur-sevgiyedair.blogspot.com/2010/10/en-iyi-marka-net-den-avvio-baby-canta.htmlbebek çantası ile ilğili fikirlerimbebek çantası her şeyden önce kaliteli olmalı öyle birkaç ay sonra çöpe atmamalıyım…..ve şık olmalı klasikliğin dışına çıkmış olmalı…….çünkü herkeste aynı modeller dolanıp duruyor……çocuklarımız küçükken çok hastalanıyor malum…..çantama elimi attığımda neyin nerde olduğunu bulabileceğim bölümler tasarlanmalı……mesela geçen hafta sonu iki çocuğumda gripti doktora gitmek durumunda kaldım ve iki çocuğun evrakı hem yanıma aldığım yedek kıyafetler(altını ıslatırsa diye)çantamda neyin nerde olduğunu bulmakta çok sıkıntı yaşadım ….en sonunda baktım baş edemiyorum hastane ile ilğili evrakları poğaça poşetine koyup kendimce çözüm buldum……yani benim telaşlı anlarımda bana kolaylık yaratabilecek bir ürün olmalı……ayrıca çantanın içeriğinde bana ve çocuğuma zarar verecek hammaddeler olmamalı….belki bilimsel olarak bunu benim anlamam imkansız ama en azından tavsiye edilen markaları seçmek her zaman biz anneler için bir avantajdır…….Geniş hacimli olmalı çanta dediğin…..iki eşyayı alıp diğerlerini poşat poşet elimde taşımamalıyım…..geniş hacimli ama hantal olmamalı bazen öyle çanta üretiyorlarki bebek battaniyesi gibi ne görüntü var nede tasarım …..ortaya bir bölme konmuş al sana çanta diye sunmuşlar……..sonrası hem parana yazık hemde,çektiğin eziyete çünkü aradığın şeyleri bulamıyorsun içinde……biberon nerde,bez nerde kızımın atletinide nereye koymuştum diye ara dur……..Benim rahatımı düşünen firma bence en mükemmel firmadır.Soğanım iseSıradanlıktan kurtulmak isteyenlerin tercihi Avvio baby……….Çünkü sitenizde gerçekten sıradanlıktan kurtulmuş öncü tasarımlar var.Çantayı kazanmak istiyorum çünkü sıradanlıktan kurtulup,kolaylıklarla karşılaşmak istiyorum……….Şengül bağçiesmaenes@gmail.com

    Yorum tarafından ESMANUR | 15 Ekim 2010 | Cevapla

  29. >Harika bi kampanya…Bütün şartlar tamamdır..İzleyicindim zatenSiteye turuncu993 adıyla üye oldumFace grubuna hergünkampanya turuncu adıyla katıldım..Profilimde kampanyayı paylaştım : http://www.eniyimarka.net/2010/10/avvio-baby-anne-bebek-cantalari-sizler.htmlSloganım : "Annemde benim kadar şık olmalı,bunu için avvio kullanmalı"Bebek çantası kolay temizlenmeli,rahat taşınmalı,su geçiröez olmalı,geniş ama aynı zamanda şık olmalı,klasik bebek çantaları gibi durmamalı…Bol şans önce bana tabii:)

    Yorum tarafından Nur | 15 Ekim 2010 | Cevapla

  30. >siteye üye oldum.face grubuna katılıp arkadaşlarımı davet ettim.face hesabımda duyurdum..http://www.facebook.com/#!/sonay27bence iyi bir anne-bebek çantası ya leke tutmamalı yada kolay temzilenmeli.birde irili ufaklı bol bol gözü olmalı.İYİKİ VARSIN AVİVO:))Songül DOĞANsongul_ugurdogan71_17@hotmail.com

    Yorum tarafından sonugurum_naz | 15 Ekim 2010 | Cevapla

  31. >Bütün şartları tamamladım… Facebook linkim http://www.facebook.com/analiz.kampanyahobisi Sloganım : "Çantam avivo , bebeğim ağlamıyoo"Bir bebek çantası öncelikle sağlıklı malzemeden yapılmış olmalı. Yan cepleri yeterli genişlikte ve rahat erişilebilir olmalı. İç bölmeleride aynı şekilde geniş ve tabanında düzgün durmasını sağlayan bir mukavva olmalı..Recep METİN rmetin@gmail.com

    Yorum tarafından kampanyahobisi analiz | 15 Ekim 2010 | Cevapla

  32. >tamamdır :)http://ozlemcekampanya.blogspot.com/2010/10/12-kasim-avvio-baby-anne-bebek.html

    Yorum tarafından Özlem'in Güncesi | 17 Ekim 2010 | Cevapla

  33. >merhabasiteye myname42 nickiyle üye oldum.face sayfasını beğendim ve arkadaşlara önerdim.kampanyayı facede duyurdumhttp://www.facebook.com/myname42slogan(avvio baby ile içiniz rahat….)iyi bir anne bebek çantası ergonomik ve kullanışlı olmalıdır.ali bayaralibayar42@mynet.com

    Yorum tarafından myname42 | 18 Ekim 2010 | Cevapla

  34. >mrb cnmelvinnihan adıyla uye oldum,facete duyurdumhttp://www.facebook.com/profile.php?id=528858840çanta;rahat taşınmalı,ıç ve dış bolmelerı yeterlı ve çşıtlı boyutlarda olmalı,yıkanabılır olmalı.bez ve bıberon ıcın ayrı bolumu olmalı…sloganım:BU ÇANTADA HAYAT VAR!parmakkurabiye@gmail.comnihan keçeci tali

    Yorum tarafından nihan | 18 Ekim 2010 | Cevapla

  35. >merhaba. tüm şartlar tamamdır.http://www.facebook.com/profile.php?id=100001663037288&v=wallsloganım; avvio, içi dışı şık.iyi bir anne bebek çantası, annenin ekstradan bir kol çantası taşımasını gerektirmeyecek şıklıkta ve bebeğin her türlü ihtiyacını bulundurabilecek kullanışlılıkta olmalıdır.derya yasemincikaskondikass@gmail.com

    Yorum tarafından Derya | 19 Ekim 2010 | Cevapla

  36. >merhaba face ismim zelis ozknsiteye xcelis kullanıcı adı ile üye oldum.blogumda yayınladım.http://xzcelis.blogspot.com/2010/10/avvio-baby-hediyesi.htmlSlogan .Avvio Baby ile Annemde Bende RahatızÇantalarda önemli olan genişlik ve buna kıyasla taşıyıcı kısımlar olan askılarının sağlam ve rahat olması.Tabi Şık olması da önemli :)zeliha sılığkentavm@hotmail.com

    Yorum tarafından xcelis | 19 Ekim 2010 | Cevapla

  37. >canım merhaba siteye inaysa adı ile üye oldum facede beğendim arkadaşlara önerdim Inciser Sakar http://www.eniyimarka.net/2010/10/avvio-baby-anne-bebek-cantalari-sizler.htmlduyurum tamam iki yaşında bir oğlan çocuğu annesi olarak anne bebek çanatalrı sadece kulanışlı değil aynı zamanda şık olmalı hem kullanışlı hemde şık :)inciser gök

    Yorum tarafından Anonymous | 21 Ekim 2010 | Cevapla

  38. >siteye guldemet olarak kayıt oldumMutlu Anneligin sırrı AVVİO"da gizliiyi bir canta içinde bebek altı acma bezi olmalıdırminik battaniye olabilir çantayla uyumlupratik kullanışlı gözleri olsun, renk desen tasarımı cıvıl cıvıl olsun, ic hacmi genis olsun kumaşı süper kaliteli olsun leke tutmasın yada silinerek temizlenbilsinhttp://www.facebook.com/index.php?lh=cbdea64c5d9bf4ed96ce141e1f19335a&eu=QG0iKdQ_N_ZmxB7xWVuhSw#!/profile.php?id=100001517372109guldemets@gmail.com

    Yorum tarafından güldemet | 21 Ekim 2010 | Cevapla

  39. >Merhabasiteye üye oldum.faceden gruba kaltıldım.arkdaşlarıma tavsiye ettim.facden kampanyayı duyurdum.http://www.facebook.com/profile.php?id=100000918883581bir çanta çok cepli olmalı.uzun süre dayanıklı olmalı.yıkanabilmeli.Slogan olarakAnneleri Kurtaran ÇantaAnnelerin Bir Numaralı TercihiNurten Aydınmakyjasubject@hotmail.com

    Yorum tarafından Makyajsubject | 23 Ekim 2010 | Cevapla

  40. >merhabalar,siteye pretemagna nicki ile açelya yılmaz olarak üye oldum.facebook grubuna açelya yılmaz olarak katılıp davet gönderdim.kampanyayı facebook profilimde yayınladım.https://www.facebook.com/profile.php?id=1605471239slogan;bebeğim rahatta çünkü avivo yanımda.özelliklere gelirsek,kesinlikle su geçirmez olmalı çok gözü bulunmalı ama şık olmalı..sevgilerle..açelya yılmazpretemagna@gmail.com

    Yorum tarafından açelya yılmaz (pretemagna) | 25 Ekim 2010 | Cevapla

  41. >Merhabasiteye üye oldum.faceden gruba kaltıldım.faceden kampanyayı duyurdum.arkdaşlarıma tavsiye ettim.bir çanta dışarıdan bakıldığında zarif küçük görülmeli, içi dağları almalı, özellikle suya dayanıklı yıkanabilir olmalı,renkleri annelerin kıyafetlerine uygun moda da hit olmalı,sloganımDışı seni içi beni yakar, çanta dediğin avvio gibi olmalı..extra large..http://www.facebook.com/profile.php?id=100001778915240#!/profile.php?id=100001778915240&v=wall

    Yorum tarafından Spot | 27 Ekim 2010 | Cevapla

  42. >Merhaba,harika bir kampanya olmuş tebrik ederim)BSiteye üye oldum.Facebook grubuna katıldım,arkadaşlarıma tavsiye ettim ve profilimde paylaştım:http://www.facebook.com/profile.php?id=100000407337377Yorum yaptım: http://www.facebook.com/photo.php?pid=330121&fbid=126428317370268&id=126426887370411Siteyi ziyaret ettim.İyi bir anne bebek çantası hem kullanışlı hem de şık olmalı.Avvio'nun "Dışı annelere içi bebeklere tasarladık"sloganı çok hoşuna gitti,çok gerçekçi ve bence başka slogana gerek yok)İnşallah kazananların arasında ben de olurum.Teşekkürler…

    Yorum tarafından Jasmin | 28 Ekim 2010 | Cevapla

  43. >merhaba siteye üye oldum bu bebek çantasını kullanan anneler de çocuklarda mutlu olur o yüzden sloganım;hem anneler hem bebekler mutluface sayfasına katıldım kampanyayı face de duyurdum http://www.facebook.com/home.php?#!/profile.php?id=1119291518fatma özdemir fsonmez44@mynet.com

    Yorum tarafından fatma özdemir | 28 Ekim 2010 | Cevapla

  44. >Merhabasiteye üyeyim.face grubuna katıldım.Bebek çantaları öncelikle rahat kullanımlı şık ve iyi organize edilmiş olmalıSloganım:Avvio Baby Bilen Biliyo,Bilmeyen Şaşırıyoaysegulum@gmail.com

    Yorum tarafından Ayşegül | 30 Ekim 2010 | Cevapla

  45. >Ebru Yüksel olarak siteye üye oldum. Facebookta duyurdum:http://www.facebook.com/profile.php?id=100000751063548Facebook grubuna üyeyim. Arkadaşlarıma önerdim.Sloganım: Avvio ile özgürlüğe merhaba…İyi bir çantanın içi çok önemlidir. Bir anne acil bir anda özellikle yanında yardımcı biri yoksa elini attığında aradığını bulabilmeli. Ayrıca taşıması da kolay olmalı. Bazı çantalar taşıma açısından rahat olmayabiliyor.Ebru Yükselerteb@hotmail.com

    Yorum tarafından Ebru | 02 Kasım 2010 | Cevapla

  46. >mrb.tüm şartlar tamam.paylaşım linkim:http://www.facebook.com/home.php?#!/profile.php?id=1468180723bence bir bebek çantası içi geniş olmalı.har aradığını kolayca bulabilmeli insan.Avvio ile hayat çok daha kolay..suzan doğansuzan7814@hotmail.com

    Yorum tarafından suzann | 03 Kasım 2010 | Cevapla

  47. >merhaba siteye üye oldum face sayfasına katıldım kampanyayı face de duyurdum http://www.facebook.com/profile.php?id=100001534415425çantaların özellikleri çok güzel kirliler için ve mama için ayrı bir bölüm olması çok iyi,ayrıca bu çantalar su geçirmiyor bunlardan daha iyi bir bebek çantası düşünülemez.sloganım:artık annelerin yükü büyük oranda hafifler bu çantalarla. deniz_8180@mynet.com

    Yorum tarafından deniz öz | 05 Kasım 2010 | Cevapla

  48. >merhaba siteye üye oldum face sayfasına katıldım kampanyayı face de duyurdum http://www.facebook.com/profile.php?id=100001534415425çantaların özellikleri çok güzel kirliler için ve mama için ayrı bir bölüm olması çok iyi,ayrıca bu çantalar su geçirmiyor bunlardan daha iyi bir bebek çantası düşünülemez.sloganım:artık annelerin yükü büyük oranda hafifler bu çantalarla. deniz_8180@mynet.com

    Yorum tarafından deniz öz | 05 Kasım 2010 | Cevapla

  49. >yıkanabilir özelliği olmalı,bölmeleri çok fonksiyonlu olmalı ,taşınma kolaylığı olmalı mutlakasitelerine üye oldum ürünler geçerkten mükemmelfacebook gruplarınada katıldımfacebook hesabımdapaylaşımımıda yaptımBURADA OLMAK İSTERMİSİN?: AVVİO BABY ANNE BEBEK ÇANTALARI SİZLER İÇİN BURADAhttp://www.eniyimarka.net/2010/10/avvio-…

    Yorum tarafından eddaöz | 19 Kasım 2010 | Cevapla

  50. >yıkanabilir özelliği olmalı,bölmeleri çok fonksiyonlu olmalı ,taşınma kolaylığı olmalı mutlakasitelerine üye oldum ürünler geçerkten mükemmelfacebook gruplarınada katıldımfacebook hesabımdapaylaşımımıda yaptımBURADA OLMAK İSTERMİSİN?: AVVİO BABY ANNE BEBEK ÇANTALARI SİZLER İÇİN BURADAhttp://www.eniyimarka.net/2010/10/avvio-…

    Yorum tarafından eddaöz | 19 Kasım 2010 | Cevapla

  51. >harika çantalar var burda üye oldunm pratiklik çok önemli

    Yorum tarafından fırlama | 20 Kasım 2010 | Cevapla

  52. >harika çantalar var burda üye oldunm pratiklik çok önemli

    Yorum tarafından fırlama | 20 Kasım 2010 | Cevapla

  53. >Siteye adımla üye oldum..BURADA OLMAK İSTERMİSİN?: AVVİO BABY ANNE BEBEK ÇANTALARI SİZLER İÇİN BURADAhttp://www.eniyimarka.net/2010/10/avvio-…merhaba ;siteye efsane78 nickimle üyeyim,bloğumda yayınladım bu harika kampanyayı;http://efsane78.blogspot.com/2010/10/eniyimarkanet-avvio-baby-anne-bebek.htmlface sayfasının takipçisiyim,sloganım;"huzurlu çantalar"iyi bir anne bebek çantası özellikleri:yıkanabilir özelliği olmalı,bölmeleri hesabımda facebook hesabımda paylaştım gruba katıldımbence hem şık hemde portatif olmalı.dışı güzel için bol cepli..

    Yorum tarafından *Meloş* | 20 Kasım 2010 | Cevapla

  54. >Siteye adımla üye oldum..BURADA OLMAK İSTERMİSİN?: AVVİO BABY ANNE BEBEK ÇANTALARI SİZLER İÇİN BURADAhttp://www.eniyimarka.net/2010/10/avvio-…merhaba ;siteye efsane78 nickimle üyeyim,bloğumda yayınladım bu harika kampanyayı;http://efsane78.blogspot.com/2010/10/eniyimarkanet-avvio-baby-anne-bebek.htmlface sayfasının takipçisiyim,sloganım;"huzurlu çantalar"iyi bir anne bebek çantası özellikleri:yıkanabilir özelliği olmalı,bölmeleri hesabımda facebook hesabımda paylaştım gruba katıldımbence hem şık hemde portatif olmalı.dışı güzel için bol cepli..

    Yorum tarafından *Meloş* | 20 Kasım 2010 | Cevapla

  55. mrb benim bebek çantam yok daha doğrusu alamıyorum şanslı kişi olmak isterdim

    Yorum tarafından hatice | 01 Mayıs 2013 | Cevapla


Bir Cevap Yazın

Takip Et

Her yeni yazı için posta kutunuza gönderim alın.

